ریڈیو اور ٹیلی وژن کے اشتہار کے درمیان فرق

 ریڈیو اور ٹیلی وژن کے اشتہار کے درمیان فرق

ریڈیو اشتہار :

اس دور کے زمانے میں ، انٹرنیٹ اشتہاری کاروبار میں اضافے کے ساتھ کچھ لوگوں میں ریڈیو اشتہار بازی کو آسانی سے خارج کیا جاسکتا ہے۔ تاہم ، بہت سارے لوگ ابھی بھی ریڈیو کے ساتھ مطابقت رکھتے ہیں اور آپ کی ٹارگٹ مارکیٹ پر منحصر ہے کہ آپ کا اشتہار دائیں کان کے ذریعہ کھایا جاسکتا ہے… جیسے کام کرنے والے افراد کی ایک بہت بڑی تعداد ہے جو بڑے شہروں کے مضافات میں رہنا پسند کرتے ہیں ، جیسے۔ ہر صبح لندن اور سفر کرتے ہیں اس لئے ان کے سفر پر ایک مشہور تفریح ریڈیو سن رہی ہے۔

ریڈیو ایڈورٹائزنگ یوکے ، لندن اور دیگر ملک خاص انداز میں کام کرتے ہیں ، جہاں کاروبار ائیر ٹائم میں ’اسپاٹ‘ خریدے گا اور ان کا اشتہار پورے چینل میں نشر کیا جائے گا۔ ریڈیو اشتہارات کچھ زمروں میں آتا ہے جیسے ’براہ راست پڑھیں‘ ، جہاں عام طور پر ایک مشہور یا مشہور ایئر ہوسٹ دلچسپ اور زیادہ حقیقت پسندانہ انداز میں اس اشتہار کو پڑھتی ہے۔ ایک اور 'اسپانسرشپ' ہے ، جہاں آپ کے اشتہار کو مختلف ریڈیو حصوں جیسے موسم یا ٹریفک کی مناسبت سے نشر کیا جائے گا۔ آخر میں ، ایک اور آپشن کال ‘پروڈکٹ اسپاٹ’ ہے ، جس میں آپ کے اشتہار کو ایک جوڑا بننا شامل ہے جس سے آپ کے سننے والوں کو زیادہ دل لگی اور دلکش انداز مل جاتا ہے۔

ٹیلیویژن اشتہارات :

جب سے ٹیلی ویژن نے اپنی عالمی سلطنت کا آغاز کیا ، یہ برسوں سے اشتہار بازی کا ایک مقبول ذریعہ رہا ہے اور اب بھی ہے۔ ٹیلی ویژن میں بہت سارے چینلز اور شو کے زمرے ہیں جیسے بچوں کے شوز ، کھیل ، گھر اور کھانا پکانے ، آرٹس اور بہت سارے۔ بہت سی قسم کے زمرے کے ساتھ آپ کو اپنے مخصوص اشتہار کو کسی مخصوص چینل میں اپنی مرضی کے مطابق کرنے کی صلاحیت ہے جو مثال کے طور پر آپ کے ہدف والے سامعین کے مطابق ہوگا ، اگر آپ کسی قسم کے کھلونے کی تشہیر کررہے ہو یا کسی تھیم پارک کو فروغ دے رہے ہو تو آپ کا بہترین انتخاب آپ کے اشتہار میں رکھنا ہے۔ بچوں کا چینل جیسے 'نکلوڈین' یا 'ڈزنی چینل' ہے کیونکہ آپ کو اس مخصوص مارکیٹ میں دلچسپی لینے کا زیادہ امکان ہے۔ اس کے علاوہ ، بڑے اسکرین پر ہونے والے بڑے کھیلوں کے شوز جیسے ’اولمپکس‘ دیکھنے کے لئے بڑے شائقین جمع ہوتے ہیں ، آپ کو لاکھوں اور مختلف قسم کے ناظرین پر اپنا اشتہار لگانے کا موقع ملتا ہے۔

اہم فرق :

ٹیلی وژن ایڈورٹائزنگ بصری قسم کے اشتہار کے ل زیادہ موزوں ہے ، جیسے فیشن کا لباس یا خوبصورتی کا برانڈ جس میں ایک نئی لپ اسٹک یا لباس کے نئے سیزن کی تشہیر ہوتی ہے۔ جبکہ ریڈیو اشتہار بازی زیادہ معلوماتی ہے ، مثال کے طور پر ایک قانون فرم یا کار انشورنس کمپنی۔

چھوٹے یا مقامی کاروبار کے ل ریڈیو اشتہار بازی بہت کم مہنگا ہے اور بہترین مثالی ہے کیونکہ آپ مزید '' مقامات '' کے لئے کم قیمت ادا کرسکتے ہیں۔ دوسری طرف ، ٹی وی کمرشل سروسز اس سے کہیں زیادہ مہنگا ہے ، جزوی طور پر کیونکہ یہ بصری ہے اور اس میں مزید سامان اور عملے کی ضرورت ہوتی ہے۔ یہ بڑی اور اچھی کمپنیوں کے ل بھی زیادہ مثالی ہے۔

ٹیلی ویژن کے اشتہارات کے ساتھ آپ دن میں کسی بھی وقت اپنا اشتہار چلائے جانے اور دیکھتے ہوئے بھاگ سکتے ہیں کیونکہ یہ بین الاقوامی ہے اور لوگ ہر وقت ٹی وی دیکھنے کے ل. ہوتے ہیں۔ لیکن ریڈیو ٹیلی ویژن کے ساتھ آپ کا اشتہار دینے کا مثالی وقت صبح کے اہم وقت کا ہے ، جہاں ہر کوئی تیار ہو رہا ہے یا اپنے کام پر جا رہا ہے یا بچوں کو اسکول چھوڑ رہا ہے ، لہذا آپ کو یہ یقینی بنانا ہوگا کہ آپ کو براڈکاسٹ کیا جا رہا ہے۔ پرائم ٹائم

امید ہے کہ آپ کو پوسٹ پسند آئے گی۔ پسند کریں اور اپنے دوستوں کے ساتھ شئیر  کریں اور وزٹ کریںhttps://www.bhataasim.in

تبصرے

ایک تبصرہ شائع کریں